2014 jaaroverzicht

De laatste weken zei ik tegen heel veel mensen om mij heen dat de weken zo snel omvliegen! Nu we al weer in de laatste week van het jaar leven leek het mij wel zo leuk om mijn bijgebleven momenten van dit jaar op te schrijven en op mijn blog te delen. Lees je mee wat mij is bijgebleven van 2014.

Terschelling en tassenTerschelling

Dit was voor het eerst dat ik alleen naar een eiland ging zonder ouders en eigenlijk ook voor het eerst alleen op vakantie. Ook al was het dan een weekend het voelde toch voor mij alsof we langer weg waren. Twee nachten super gezellig gefeest en ontzettend veel gelachen en meegemaakt. Een weekend waar ik denk ik nog vaak aan terug ga denken ook in 2015!

Sushi

De eerste keer dat ik sushi heb gegeten was dit jaar ook, om precies te zijn op mijn verjaardag, 16 februari. Samen met het vriendinnetje waar ik ook mee naar Terschelling ben gegaan heb ik gegeten bij Sumo in Utrecht. De laatste keer dat ik sushi heb gegeten is al weer een tijdje terug in Amsterdam met blogvriendinnetje Dana. Dat is al weer veel te lang geleden!

Dana en Merel

Meeten met Dana

Volgens mij is het nu al weer 2 jaar geleden dat we elkaar hebben ontdekt. Geen idee meer hoe, maar volgens mij kwam ik een keer haar tegen op twitter. In ieder geval, sinds die 2 jaar hebben we nu 4 of 5 keer afgesproken. En dit jaar volgens mij wel 3 keer van die 5 keer. Het is steeds zo ontzettend gezellig alsof we elkaar al jaren kennen. In 2015 gaan we zeker ook elkaar nog genoeg zien!

TT

Gezelligheid

Voor mij draaide dit jaar vooral om gezelligheid. Heel veel afgesproken met verschillende vrienden en vriendinnen. Uit geweest en op verschillende feestjes mogen zijn. Heel veel gelachen en verschillende keren quality-time gehad met mijn familie.

Medaille

Roeien

Dit jaar draaide voor mij om gezelligheid zoals ik al zei. Die gezelligheid vond ik ook heel erg op de roeiclub waar ik lid van ben. De meeste vriendinnen ken ik daar ook van. In 2015 moet ik wel wat meer op roeien verschijnen want dit jaar weet ik dat ik niet altijd aanwezig was op de zaterdagtraining.

Camera

Blog

Verschillende momenten van mijn blog zijn ook bijgebleven momenten van 2014. Ik heb bijvoorbeeld een nieuwe camera gekocht. Waar ik op de dag van vandaag nog steeds erg blij mee ben! Ik heb een eigen domein gekocht en ik vind dat ik erg vooruit ben gegaan wat betreft artikelen en foto’s die ik maak voor mijn blog. Natuurlijk is er hier en daar een verbeterpunt te noemen, maar daar blijf ik ook in het nieuwe jaar aan werken!

Mijn blog is dit jaar ook steeds belangrijker voor mij geworden. Ik zat eerst te twijfelen of ik nou echt wel een domein moest kopen. Want wat nou als ik het helemaal niet ga gebruiken of niet genoeg gebruik? Maar gelukkig is niets minder waar. Ik ben bijna elke dag met mijn blog in de weer met verschillende taken bezig. Plannen en wat creatieve ideeën is dan wel een puntje voor 2015, daar ben ik nog niet zo heel goed in maar daar wil ik me zeker in gaan ontwikkelen!

Chef Special

Concert Chef’Special

Mijn eerste concert ga ik zeker ook niet vergeten. Zeker niet het concert van Chef’Special. Het was geweldig en heb er heel erg van genoten. Ook al zat ik toen met een dikke enkel in een rolstoel. Die nu trouwens weer helemaal is genezen! Ik wil in 2015 -als het lukt- sowieso naar een festival of naar een concert, lijkt me echt zoo leuk!

Rijles

In september ben ik begonnen met rijlessen. Morgen zit ik dan al op 24 lessen en blijf het nog hartstikke leuk vinden. Ik kijk elke keer weer uit om rijles te mogen hebben, het is zo’n kick dat je een auto kan besturen! In 2015 haal ik natuurlijk mijn theorie-examen en mijn praktijk zodat ik mijn rijbewijs kan ophalen bij het gemeentehuis. Daar streef ik tenminste naar toe!

10616188_696874127053975_4834215612499871989_n

Er zijn natuurlijk nog veel meer momenten wat mij bij is geblev       en van 2014. Zoals een nieuwe racefiets kopen. Van mijn vakantiebaantje mijn bijbaantje kunnen maken op een gesloten dementerende afdeling. Mijn eerste jaar verpleegkunde die ik heb gehaald. Mijn eerste en tweede stage en nog veel meer momenten. Maar de momenten die ik hierboven heb genoemd zijn toch echt wel de hoogtepunten van dit jaar!

Wat is voor jou een bijgebleven moment van 2014?

Liefs,
Merel

1 comment on “Jaaroverzicht: Mijn bijgebleven momenten van 2014”